مصاحبه آرشیو خبر ها
مبارزه در همه جبهه ها / از بازیکنان جوان استفاده می کنیم

مبارزه در همه جبهه ها / از بازیکنان جوان استفاده می کنیم

یوونتوس در اولین تجربه خود برای آماده سازی ِ فصل آینده رقابت ها در سوئیس در برابر دورتموند قرار گرفت که در نهایت با نتیجه 0-2 شکست خورد . یووه که به تازگی تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده در این دیدار هیچ نشانی از آن تیم آماده و هماهنگ نداشت و اشتباهات پیاپی از بازیکنان یووه مانع ایجاد موقعیت توسط آن ها میشد .

ماسیمیلیانو آلگری پس از این بازی در مورد شکست در این دیدار تدارکاتی گفت :


" شکست هرگز خوب و راضی کننده نیست، ما بازی خوبی انجام ندادیم و از این لحاظ خوشحال نیستیم. اما باید دید که چه زمانی از تمرینات ما می گذرد "

" ما به تازگی تمریناتمان را شروع کردیم ولی آن ها بازی های تدارکاتی زیادی انجام دادند و بنابراین هماهنگ تر هم بودند "

" ما باید روز به روز بهتر شویم و پیشرفت کنیم، این اول راه برای ما است و برای آماده شدن در پیش فصل زمان خوبی داریم و می دانم که می توانیم به شرایط مطلوب برسیم "

" فصل گذشته را با رکورد کم ترین گل خورده به اتمام رساندیم و امروز هم خوب شروع کردیم، امروز بازیکنان زیادی را در زمین آزمایش کردیم و این یک امتحان خوب برای ما بود "

" این تمرین خوبی برای ما بود ، حریف بخوبی بازی کرد و فشار زیادی به ما آورد. ما می خواستیم که محک جدی خورده باشیم و این چیزی بود که امروز به آن رسیدیم "

" همانطور که گفتم باید ادامه دهیم زیرا فصل مهمی پیش روی ما است، ما فینالیست لیگ قهرمانان و قهرمان ایتالیا و کوپا بودیم و حالا همه از ما انتظار برنده شدن در هر دیداری را دارند "

" حالا باید با فکر باز به تمرینات ادامه دهیم و برای برطرف کردن نقاط ضعفمان تلاش کنیم "

شما سیستم جدید را دوست داشتید ، 3-3-4 ؟

" من تحرکات خوبی در خط حمله دیدم، ما خطر و موقعیت هایی هم ایجاد کردیم و مهم تر از همه این بود که برای بازی با لازیو در سوپرکاپ بازیکنی دچار مصدومیت نشد "

کوادرادو ؟

" باشگاه و تیم در حال کار هستند ، ما شرایطمان را پیدا کردیم . بازیکنانی خواهند آمد و ما هماهنگ تر خواهیم شد "

دیبالا بازی خوبی با پیراهن یووه انجام داد ؟

" او یک پسر با توانایی های فنی بالاست، بدون داشتن ویژگی های خوب نمی توانید شروع خوبی هم داشته باشید او مانند موراتا خوب بود . همچنین مانژوکیچ که کامل بازی نکرد اما بخوبی در کنار تیم بود. در کل ما باید شرایط بازی و تمرین را بخوبی پیدا کنیم "

" خدیرا بازیکنی با تجربه بالا و با کیفیت است، او در تمرینات با انگیزه است اما من سعی کردم امروز در مورد او ریسک نکنم زیرا کمی دچار مشکل بدنی بود "

یوونتوس تا چه اندازه ای تغییر خواهد کرد ؟

" باید تمرینات زیادتری را پشت سر بگذاریم، ما باید هماهنگ شویم و از همه توانمان در بازی های تدارکاتی استفاده کنیم تا پس از آن متوجه تغییرات لازم برای تیم شویم. اما مطمئنا انگیزه و هدف ما در همه حال یکی است "

بازیساز تیم شما ؟

" ما بدنبال بازیکنی که بین خطوط ارتباط برقرار کند و بازیسازی انجام دهد هستیم، از فردا پریرا آماده خواهد بود و بر می گردد "

چه وعده ای به هواداران یوونتوس می دهید ؟ هدف شما چیست ؟

" مبارزه از ماه مارس در همه بازی ها و جبهه ها، این فصلی است که ما باید از جوانانمان استفاده کنیم و این ساده نیست. امروز آن ها خودشان را نشان دادند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: